Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Decc mi nát jú

Szófosás és agymenés. Személyes blog minden szarról.

Links I dú lájk

Gigapedia

Deccmi 2009.07.22. 16:40

 

 Nyilván ismeritek páran, de biztos olyan is van, aki még nem hallott a gigapediáról. Okos kis oldal: gyakorlatilag olyasmi, mint a Piratebay, csak könyvek vannak és nem torrent, hanem  webes, ergo olyan munkahelyen (ehe) is lehet nyomni, ahol a torrent tiltva van. Persze csak azoknak ajánlom, akik szeretnek gépről, angolul olvasni, de nagyon sok hasznos és jó könyv van fent.

Nekem egy titkos vágyam, hogy majd veszek egy Kindle-t vagy más e-readert és majd jól lehet rajta olvasni a könyveket, amiket ingyen leszedtem pdf-ben, de egyelőre még megelégszem azzal, hogy amikor nincs munkám mondjuk 3tól, akkor folytatom az olvasást. Szép is, jó is, hasznos is. Ja, és nem mellesleg úgy néz ki, mintha ezerrel olvasnál valami fontosat, mondjuk briefet vagy egy kis backgroundot...

Erről mondjuk felötlik bennem az, hogy az ember azért csak ragaszkodik a jóöreg papíralapú, kötött, Guttenberg-galaktikához. Valahogy perverz vonzalmunk van szerintem a könyvek iránt. Jó ha vaskos, ha kemény a kötése, szép a szerkesztése. Meg lehet fogni, ki lehet tenni, hogy ha jönnek a vendégek, akkor láthassák, hogy bezzeg te megvetted, költöttél rá, pedig nem volt olcsó. Milyen csupaszok is lennének a falak könyvek nélkül. Értelmét vesztené a könyvespolca és a CVben a hobbim: könyvolvasás sor. 

Magam is szeretem a könyveket. Jó az, hogy ha elolvassa az ember, akkor oda lehet tenni a polcra, hogy DONE - ez is megvolt. Mintha megdugná az ember a könyvet. Megtetszik neki a külső, vagy a tartalom, vagy mindkettő és akkor már szerelmes is lesz. Magával viszi mindenhova, hogy mások irigykedjenek, hogy milyen jó „partnere van”. olvassa a metrón, kiteszi a kávézóban az asztalra - a lényeg, hogy a világ együtt lássa őket, mert csak akkor párkapcsolat, ha azt a világ konstatálja. aztán ahogy folyik az udvarlás, az olvasás, egyre jobban megtetszik, míg végül a beteljesülés becsukja az ember a hátlapot, ránéz a könyvre még egyszer, hogy „ejj, milyen jó kis könyv is ez” aztán felteszi a polcra, hátradől és rágyújt. Megvolt. Haveroknak meg büszkén lehet mondogatni, hogy „jaaa az nekem is megvan, olvastam”, mintha csak azt mondaná „jaaa az nekem is megvolt, dugtam”.

 

Címkék: olvasás könyv sex gigapedia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deccmi.blog.hu/api/trackback/id/tr651261304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása