HTML

Decc mi nát jú

Szófosás és agymenés. Személyes blog minden szarról.

Links I dú lájk

savalat

Deccmi 2009.07.24. 11:19

Na elindítottam a másik blogom: savazat.blog.hu néven.
Nem tudom ki hogy van vele, de én szeretek teszteket kitölteni, szavazni dolgokra, főleg úgy, hogy azonnal megtudom, hogy én vagyok fura, vagy a világ az - gondolok itt az eredményekre.

Most még kicsit kezdetleges az oldal, jó lenne csinálni neki egy kis designt, mert hát a designra jön a nép, meg hát kell még jó sok szavazni, hogy pontosabb legyek, savazni való. Remélem be fog indulni az oldal, mert ezt csak tényleg úgy érdemes, ha sokan szavaznak, akkor lesz az eredmény - hát azért erős, de mégis - reprezentatív.

Majd ha elindul a dolog, azért igyekszem valamennyire kommunikálni is létét, de az majd a külcsíny után.

Mennyire fontos amúgy a külcsíny a blogoknál, hihetetlen. Spec én csak olyan blogra vagyok feliratkozva amelyiknek egyén felülete van. És ez nem kritérium...így jött össze. Na majd megmutatom nemsokára, hogy mikre vagyok feliratkozva RSS-ben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deccmi.blog.hu/api/trackback/id/tr901264718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása